SEZNAM DOGODKOV

Inventura

Zunanja povezava

»Inventura /…/ se skozi zgodbo o nasilnem dejanju, ki postavi na glavo prej brezskrbno in urejeno življenje ‘malega človeka’, na prefinjeno (samo)ironičen način poigrava s slovensko samopodobo. Sinko s pomočjo natančno odmerjenih čustvenih stanj in rahločutnega humorja sugestivno nastavlja ogledalo našim dvomom, strahovom in negotovostim, ki so se v zadnjem letu in pol zdravstvene, politične in družbene krize le še okrepili.«
– Ana Šturm, Ekran

»Darku Sinku, ki je idejo za film dobil v zgodbi Karla Čapka Morilski napad, je s ključno spremembo – s tem ko je glavnega junaka iz politika spremenil v slehernika – uspelo ustvariti zanimivo študijo odnosov – družinskih in družbenih. Pri čemer se za bistveno vezivo življenja v skupnosti izkaže zaupanje. Ta krhka vrednota, ki je v moralni stihiji hitro izgubljena in težko spet pridobljena, ko se do neslutenih razsežnosti razmahne njen protipol. V tem delu se film, čeprav ni in niti noče biti političen, vseeno dotakne aktualnega stanja v (slovenski) družbi, kjer prav izguba zaupanja načenja tkivo skupnosti.«
– Tina Lešničar, Delo

»Resnično sem uživala v tej jedki slovenski moraliteti z odličnim Radošem Bolčino v vlogi običajnega, prijetnega možakarja, ki se po nepojasnjenem strelskem napadu pogrezne v eksistencialno paranojo. Film s suhim humorjem spregovori o nestabilnosti, ki se lahko skriva pod mirno površino.«

– Jessica Kiang

»Sinkov film se ne ukvarja toliko s preiskavo kot z metaforično osebno inventuro ter iskanjem smisla v včasih neprijetnih in celo nevarnih naključjih. Izbira Radoša Bolčine za vlogo Borisa je zadetek v polno: kot gledališki igralec zna izvrstno poudariti bolj izjemne vidike Borisove običajnosti, vendar brez vsakršne teatraličnosti. Bolčina na svojih ramenih nosi ves film, ko pa se znajde v kadru z drugimi igralci različnih občutljivosti in ozadij /…/, njegova igra deluje naravno in lahkotno. Režiser poleg talenta za delo z igralci izkazuje tudi izjemen estetski čut /…/. Suveren in eleganten igrani prvenec.«
– Marko Stojiljković, Cineuropa