SEZNAM DOGODKOV


NIK RAJŠEK: MONOLOG / DIALOG

Zunanja povezava

Plesni performans in VR izkušnja.

Vabljeni na premiero plesnega performansa in VR izkušnje MONOLOG / DIALOG, ki bo v Centru kulture Španski borci v soboto, 3. decembra. Gre za najnovejšo produkcijo Zavoda EN-KNAP v sodelovanju s plesalcem in koreografom Nikom Rajškom.

Predstava obiskovalca popelje po dveh zgodbah, ki pa se v svojem bistvu prepletata. Prvi del predstave – MONOLOG je VR izkušnja, kjer pobliže spoznamo sebe in to, zaradi česar smo unikatni. Monolog predstavlja enosmeren dialog.

V drugem delu, v plesnem performansu DIALOG pa avtor Nik Rajšek govori o zasledovanju naših sanj, o razočaranju in uspehih, ki le-ta spremljajo.

MONOLOG / DIALOG je predstava o soočenju z resničnostjo.

SEZNAM DOGODKOV

COFESTIVAL: YUSKE TANINAKA: GALOP

Zunanja povezava

Mladi japonski umetnik Yuske Taninaka s solom Galop vstopa v mednarodni prostor kot temeljit raziskovalec, pronicljiv analitik in luciden ustvarjalec. Umetnik biometrična orodja, ki jih kriminologija in fizioterapija uporabljata za kinetične analize posameznikovega gibanja, podvrže uvedbi telesne teže kot tistega dejavnika, s katerim to orodje postane vprašljivo. Za Galopom stoji namreč povsem osebna zgodba: poškodba Yuskovega brata, ki svojega telesa in njegove teže nikoli več ne bo mogel občutiti kot prej.

SEZNAM DOGODKOV

REČI REČI

Zunanja povezava

Kakšne reči nas obkrožajo? Ali reči res lahko kaj rečejo? Imajo vse reči obliko? Kaj je pravzaprav ta presneta reč!? V predstavi REČI REČI sta se Jan Rozman in Julia Keren Turbahn namenila priti rečem do dna. Kaj porečeš na to, da se jima pridružimo v tem raziskovanju? Rečeno – storjeno! Jan in Julia v predstavi na igriv način puščata prostor za interpretacijo, raziskovanje in srečanje ter nas vabita, da rečimo skupaj.

Nakup vstopnic: http://www.lgl.si/…/pre…/koledar-predstav/1018-Reci-reci

SEZNAM DOGODKOV

Alegorije mesecev – atributi

Zunanja povezava

Predstava vključuje nihanja, ki jih ustvarjajo meseci v okviru podob in vrtincu odnosov do narave in darov. Posamezni meseci bodo na odru zastopani s podobami iz aktivnega, prazničnega ali delovnega cikla z atributi in ikonografijo personifikacijskih tipov mesecev iz serije literarnih in likovnih podob. Projekt v središče dogajanja postavi telo – ovito v razpoloženju koledarskih “aberacij” in spreminjanj; v presečišču je vsakdan s koledarskimi opravili v prepletu med vita activa in vita contemplativa. Poudarke zastopajo alegorije letnih časov s svojimi atributi. Napetost med dnevnimi opravili, časom t.i. počitka in potovanj ustvarja vrzeli med ekstremi fizičnega in psihičnega bivanja.

SEZNAM DOGODKOV

Alegorije mesecev – atributi

Zunanja povezava

Predstava vključuje nihanja, ki jih ustvarjajo meseci v okviru podob in vrtincu odnosov do narave in darov. Posamezni meseci bodo na odru zastopani s podobami iz aktivnega, prazničnega ali delovnega cikla z atributi in ikonografijo personifikacijskih tipov mesecev iz serije literarnih in likovnih podob. Projekt v središče dogajanja postavi telo – ovito v razpoloženju koledarskih “aberacij” in spreminjanj; v presečišču je vsakdan s koledarskimi opravili v prepletu med vita activa in vita contemplativa. Poudarke zastopajo alegorije letnih časov s svojimi atributi. Napetost med dnevnimi opravili, časom t.i. počitka in potovanj ustvarja vrzeli med ekstremi fizičnega in psihičnega bivanja.

SEZNAM DOGODKOV

Alegorije mesecev – atributi

Zunanja povezava

Predstava vključuje nihanja, ki jih ustvarjajo meseci v okviru podob in vrtincu odnosov do narave in darov. Posamezni meseci bodo na odru zastopani s podobami iz aktivnega, prazničnega ali delovnega cikla z atributi in ikonografijo personifikacijskih tipov mesecev iz serije literarnih in likovnih podob. Projekt v središče dogajanja postavi telo – ovito v razpoloženju koledarskih “aberacij” in spreminjanj; v presečišču je vsakdan s koledarskimi opravili v prepletu med vita activa in vita contemplativa. Poudarke zastopajo alegorije letnih časov s svojimi atributi. Napetost med dnevnimi opravili, časom t.i. počitka in potovanj ustvarja vrzeli med ekstremi fizičnega in psihičnega bivanja.

SEZNAM DOGODKOV

POSLEDNJI SEVERNI BELI NOSOROG

Zunanja povezava

Solo koreografija Poslednji severni beli nosorog temelji na urbanem plesu in se v obliki največje estetske preprostosti sprašuje: »Ali je možno biti srečen navzlic svetovnemu kaosu?«

Ko je novinar New York Timesa Sam Anderson izvedel za pogin zadnjega samca severnega belega nosoroga, je poletel v Kenijo, da bi podrobno opazoval vsakdanje življenje zadnjih dveh predstavnic te vrste. Podoba dveh živali, ki se ne zavedata usode svoje vrste in živita svoje življenje zaradi življenja samega, je novinarju v času globalne negotovosti dajala občutek miru. Dejstvo, da dve samici severnega belega nosoroga še hodita po Zemlji in zasedata svoj prostor, ju spreminja iz posameznic v simbol svoje vrste. S tem se predstava na svojevrsten način obrača tudi k vprašanju naše lastne usode in obstoja, saj tudi človeka na odru spreminja v simbol človeštva.

V Argentini rojeni koreograf in plesalec Gaston Core želi s formalnim raziskovanjem različnih stilov urbanega plesa (Krumping, Finger Tutting, Waving, Afro …) ponuditi podobo Moškega – plesalca Oulouya. Ta pleše, ker je odkril, da ima »preveč energije za svoje potrebe«, kot temu pravi Paul Valéry. Se pravi, avtor želi predstaviti ples kot presežek energije, ki človeku omogoča praznovanje življenja.

SEZNAM DOGODKOV

OD BLIZU

Zunanja povezava

Predstava se dotika dinamike medosebnih odnosov znotraj različnih časovnih obdobij. V ospredju sta dvojina in osebni odnos vpeta v širši družbeni kontekst. Sprašujemo se kaj pomeni biti skupaj, biti narazen in biti skupaj a hkrati narazen. Skozi nostalgično toplino preteklosti se znajdemo v trenutni zmedenosti in negotovosti, ki nas neprestano spremlja in usmerja. Hkrati preizprašujemo prihodnost, vanjo polagamo upanje, poskušamo si jo predstavljati in hkrati dopuščamo njeno nepredvidljivost.

SEZNAM DOGODKOV

OD BLIZU

Zunanja povezava

Predstava se dotika dinamike medosebnih odnosov znotraj različnih časovnih obdobij. V ospredju sta dvojina in osebni odnos vpeta v širši družbeni kontekst. Sprašujemo se kaj pomeni biti skupaj, biti narazen in biti skupaj a hkrati narazen. Skozi nostalgično toplino preteklosti se znajdemo v trenutni zmedenosti in negotovosti, ki nas neprestano spremlja in usmerja. Hkrati preizprašujemo prihodnost, vanjo polagamo upanje, poskušamo si jo predstavljati in hkrati dopuščamo njeno nepredvidljivost.