SEZNAM NOVIC

MMC RTV Slo: Pomnoženi logotip Liffa: plakatna razstava za ogrevanje pred festivalom

Na vir

Plakatna galerija Tam Tam tokrat gosti plakate Liffa

Plakatna galerija Tam Tam pri Figovcu ob Slovenski cesti od danes gosti razstavo pred 33. Ljubljanskim mednarodnim filmskim festivalom z naslovom Podobe Liffa: Logo Liffa skozi čas.

Do 27. oktobra bodo na ogled plakati Liffa, ki so jih od 11. izdaje festivala zasnovali različni oblikovalci, večinoma stalni sodelavci Cankarjevega doma.

Liffov logotip je pred 23 leti oblikovala Maja Gspan Vavpetič, kreativna vodja oblikovanja v Cankarjevem domu. Ta ključni vizualni predstavnik Liffa je bil odtlej vsakič likovno reinterpretiran. Vsako jesen zrcali prepoznavnost in obenem vabi in opozarja, da je znova čas za Ljubljanski mednarodni filmski festival, so zapisali v Cankarjevem domu.

Po besedah Maje Gspan Vavpetič je logotip Ljubljanskega mednarodnega filmskega festivala – Liffe akronim, pomensko oblikovan kot Life z obrnjeno črko f, ki zastopa film. Simbolično pomeni odsev življenja na filmu, so njene besede povzeli v CD-ju.

Logotip od svojega nastanka leta 1999 pripada Cankarjevemu domu kot blagovna znamka kulturnoumetniškega programa z največ obiskovalci letno. Filmski festival po podatkih največjega kulturnega hrama namreč obišče od 40.000 do 50.000 ljubiteljev filma.